Karlsson på taket!

Usch fyfan! Ryser när jag skriver den hemska varelsens namn.. hua!

Men haha, nu ska ni få se nån som verkligen påminner om karlsson.


Karl-Magnus i Bonde söker fru!

Visst är det likt? Fast när man först ser han kanske man inte tycker det men i vissa vinklar är det så förskräckligt likt att "karlsson på taket" är det enda man tänker på när man ser den stackars saten. För vem fan vill påminna om Karlsson?

Jag kommer ihåg när jag var liten och pappa och jag var på biblioteket. I taket vid barnavdelningen hängde Karlsson och jag blev helt förskräckt, visste inte hur jag skulle göra för att ta mig förbi han, ville ju så gärna till barnböckerna.. Till slut sprang jag bara förbi. Men.. Pappa stod ju vid vuxenböckerna och för att mig till honom så var jag ju tvungen att återigen springa förbi Karlsson. Gud vad jag grät. Jag vågade inte en gång till, så pappa kom och lyfte upp mig och så gick vi ut genom nödutgången. Haha.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0