:(

Allt började när jag skulle cykla till Sally för att mata hennes kaniner...
Precis innan jag cyklade iväg så fick jag lite ont i magen.. "Great" tänkte jag och trodde bara dt var vanlig mensvärk. Men det smärtan blev bara värre och värre när jag väl kom fram till Sally. Jag satte mig ner först och visste inte vad jag skulle göra, jag hade inte mobilen med mig och jag kunde varken mammas eller pappas nummer i huvvet. Det var bara att stå ut. Jag matade kaninerna, bytte vatten.. MEN sen blev det svart. Plötsligt låg jag på golvet och skakade av smärta. Fyfan, det var det värsta jag har varit med om. Jag var ju helt ensam, så jag var tvungen att på nåt sätt ta mig hem trots smärtan i magen. I hissen på väg ner trodde jag att jag skulle dö. när som helst, det gjorde så ont. Det kändes som kraftiga sammandragningar ungefär.. Hur som helst, jag började cykla, men jag cyklade så sakta att folk hade kunnat GÅ om mig. Folk glodde på mig som gick förbi men dom stannade ALDRIG och frågade hur det var med mig?? Jag såg ju förfan full ut eller nåt och jag fick inte fram ett ord, jag ville bara skrika.. När jag äntligen kom hem, slängde jag cykeln på marken, ringde mamma och skrek och grät att hon skulle komma hem. Det gjorde hon ju självklart. Hon sa åt mig på telefon att jag skulle ta en liten liten liten tablett men som var jättestark. Den blev fan min räddning, haha. När mamma kom hem hittade hon mig helt utslagen på sängen. Den där smärtan var fan utmattande ska jag säga er.. ;P Och nu har jag tid hos gynekologen.. Sa ju att det skulle bli en skitdag! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0