6 Oktober

Hej min lilla blogg!
 
I morse hade jag prov i geografi, fick VG så jag är skitglad just nu!! :D Var så sjukt jävla nervös innan, inte vet jag varför, men tror jag mest var rädd för att misslyckas, att jag inte skulle kunna svara på frågorna.. Ni förstår, jag går på distans och då har man inga vanliga skriftliga prov utan jag och läraren sitter och pratar över msn och så har vi webbkamera så vi kan se varann. Visst låter det sukt läskigt? Jag går mitt sista år och jag har fortfarande inte vant mig. Jag föredrar skrifligt före muntligt, så är det bara. Men läraren var snäll och satt inte bara och glodde på mig om jag inte kunde svara, utan då hjälpte han mig lite på traven, så allt gick finemang! :D

Modevisningen igår var iallafall sjukt kul! Och efteråt var det nån föreläsning om vad just killar tänker och tycker.. Brukar ju oftast vara så att man mest fokuserar på tjejer och hur jobbigt vi har det och blablabla..
En kille t.ex., som såg ganska "hård" ut, lr vad man ska säga, tyckte att killar borde gråta mera.. Han verkade liksom inte vara en sådan som skulle kunna säga en sådan sak. Hur som helst så var det intressant att höra vad dom tänker. Killar är minsann inte så hårda som dom verkar..;)

Nej, nu ska jag gå och äta något. Inte gjort det än, var för nervös för att äta, haha! Knäppis jag är..:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0