13 Oktober

Hej...
Inatt vaknade jag av en hostattack och sen kände jag hur det brände i halsen.. Fan vad ont det gjorde! Kunde inte somna om heller, så har varit vaken sedan 3 inatt.. Till slut gick jag in till mamma och la mig för där kan man alltid somna hur lätt som helst. :) Fast nu gick det ju inte, men kändes iaf bättre att ligga där.

Fan, jag har inte tid att vara sjuk!! Har massa i skolan som jag måste göra.. Prata kan jag förresten inte heller göra.. känns sjukt konstigt, jag är nästan aldrig tyst, pratar hela tiden! Men ja.. Det är väl bara att acceptera läget. Andra tycker säkert detta är sjukt skönt, att jag ääääntligen är tyst, hahaha. Njut så länge det varar, säger jag bara! ;)

Nu - honungste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0