Thursday mornin´

God morgon! =) Hoppas ni sovit gott inatt. Det har faktiskt jag gjort för en gångs skull, hehe. Så är aspigg nu;)

Snart kommer Sally till mig och vi ska plugga! Får en klump i magen när jag tänker på skolan, men det är lika bra att få allt gjort så den klumpen försvinner, eller hur? :/

Såg på bonde söker fru igår och oj, haha, vad jag inte gillar Roger! Tycker han är så äcklig och helt konstig. Per-Jörgen och hans tjejgäng är bäst i den här säsongen, för dom är inte så konstiga..;D Ja, och sen Thilde också då, hon är med helt ok. Fast denna säsongen klår inte den förra då Wille var med, så det så! =)

Ha en bra dag nu!

Kommentarer
Postat av: erika

Va? Jag tycker Råger är både het, charmig, trevlig... ja allt man kan önska sig! ;) eller inte!! Kommer spy om han ska pussa nån mer denna säsong! Tycker Tilde och Per-Jörgen är bäst! Men ja, Ville och gaybonden saknar man i år!!

2009-11-05 @ 15:02:27
Postat av: Nanna

Hahahahah! Men jag mår seriöst dåligt av Råger.. kan dom inte bara ta bort han från programmet:(

2009-11-05 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0