Spetsspetsspets..

God morgon solstrålar!;)
ÅH HELVETE, ska ha samhällspov idag, muntligt... Är skitnervös, känns som om jag inte kommer kunna svara på en enda fråga:S Klarar inte av muntligt, vill fan så mycket hellre ha det skriftligt! Men aja.. Det är bara att bita i sura äpplet och göra det man ska, sen när det är över får man sova! ;D

Men hur som helst:) Hittade en söt och smårolig partyOutfit på en blogg igår:
mignonette.webblogg.se
Klänningen är från BikBok & mockaheels från Hm=)
Spetshandskarna är ju nyckeln till hela outfiten, det var dom jag föll för! Dessa hittar ni på glitter men såg att hon tipsade om att de fanns på gina med! Jag tänker iallafall haffa dom, supersnygga och kan göra vilken tråkig outfit som helst rolig! KAP!!

Hare gott så slänger jag in en bild på mitt hår lite senare:)

Kommentarer
Postat av: Simone

Galet snyggt! :D

2009-11-18 @ 11:39:07
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Charlie

sexigt värre..



ja tackar för din kommentar :)

2009-11-18 @ 15:11:41
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0