Min bio-outfit

Jag ligger efter i skolan och är skitstressad vilket brukar leda till att det låser sig för mig. Men inte idag. Har fått SÅ mycket gjort på inte alls lång tid!! Supernice. ;)
Vid 20 kommer Sofie och hämtar upp mig, vi ska se den där 2012! Vette fan om jag vågar se den för jag är ju så rädd att det ska hända på riktigt, har faktiskt drömt om det en gång!
Men nu till min outfit:
Lauren Conrad hairstyle
Håret tänker jag fixa som Lauren Conrads, lätt svall med en tvinnad "fläta" som man fäster vid örat. Väldigt enkelt, tar inte mer än 10 min. För att få till Laurens naturliga svall så locka håret bara lite slarvigt så blir det toppen.
Återigen får jag min inspiration från Kenza, fast jag tänker inte kopiera rakt av, det är tråkigt och så opersonligt. Jag lovar er, gör ni nåt eget utav outfiten ni fått inspiration av så blir ni mer intressanta.

Koftan som kenza har på sig har jag, köpt från JC, istället för att ha den "ihopknäppt" så tänker jag ha den öppen, vita converse istället för klackar (så blir det en mer avslappnad bio-outfit) och en liknande väska som hon har på bilden. Solbrillorna måste jag nog skita i också;)

Pussar

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Älskar hennes hår :D

2009-11-15 @ 17:41:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; ja, det gör jag också. Önskar jag kunde ha så själ, men passar inte i det :(

2009-11-15 @ 20:25:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; ja, det gör jag också. Önskar jag kunde ha så själ, men passar inte i det :(

2009-11-15 @ 20:25:21
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Sallyy:)

Vad tyckte du om filmen?? :) Jag är hemma från den nu och tyckte den var helt okej, lite overklig ibland kanske, men jag älskar ju bio så det var toppen ändå! :D hihih Men vi fick sitta längst fram! ;) den hade ju premiär i fredags (tror jag) och det var typ fullbokat i varje biograf i närheten! Asstor biosalong också!! Men man såg helt okej ändå! :D nu ska jag snart sova, miss u! Imorgon kommer jag hem!! på eftermiddage, typ 4 :) sov gott sen!! (sorry för värsta långa kommentaren ^^) pussi<3

2009-11-15 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0