Kan inte sova

Jag vet, jag vet, jag vet, jag vet... Måste skriva här oftare men jag har vart så jävla trött nu efter Stockholm. Hade verkligen det bra där!! Skulle ju egentligen gått på Operan men det blidde inte så sen, nästan lite bra tyckte jag för sånt är inge kul ju, vill hellre shoppa.. ;) Men det blidde inte mycket till shopping heller (snyft) utan lördagen spenderades mest ute på djurgården på waldermars udde (stavning?) där vi fikade på Prinsens kök som jag nog tror är sveriges mysigaste fik! :)

Förresten, jeeeeeeesus vilken stor skillnad det är på Stockholm och Kalmar... Det är så tomt och ödsligt här hemma nu när man hade vant sig vid Stockholms tempo. Aja, borta bra men hemma bäst! :) Får alltid lite hemlängtan när jag är iväg och det är lite jobbigt men samtidigt bra för då betyder ju det att jag verkligen trivs där jag bor och det är ju super! :D

Ska fota Stockholmsshoppingen imon för nu måste jag verkligen sova! Puss och godnatt♥ Hoppas ni sover gott.


Ser ni hur trött jag ser ut? Tog den igår direkt när jag kom hem. Osminkad och jag ser ut som om jag vore 11 år igen. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0