Hello!

Kollade alldeles nyss klart på årets julkalender..den sög ju. Kalendrarna har verkligen blivit jätte fjantiga, visst, dom små tycker säkert att är kul och så, men förr var julkalendern mer riktat till alla åldrar, som sunes jul tex.
Men jaja, jag får väl kolla på repriserna av greveholm och sune då istället, älskar dom:)

Och herre min gud vad jag är sugen på lussebullar, Sallys variant då;) med vit choklad och pistagenötter! Mums mums:) Ska baka dom med mamma i helgen tror jag!

Men måste sätta igång på allvar och plugga till mitt omprov imon i samhälle.. Wish me luck!:)

Kommentarer
Postat av: simone

sV: EXAKT! Där satte du.. vad man nu säger. Jag kände kalla kårar när den scenen gick.. en sorg drog över en :/

2009-12-01 @ 16:18:23
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0