JUST A FEW QUESTIONS

Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Think it was.. Out from Under med Britney. Vad var det senaste du drack? Mjölk. Vem pratade du i telefon med senast? Jamen det var nog med lilla mamma. Vi bråkade om vart vi skulle träffas i stan. Hehe. Är du rädd för att bli kär? Det var fan en svår fråga! Har man upplevt dålig kärlek kan jag förstå att vissa är rädda, men det har inte jag gjort så.. Nej, jag är inte rädd. Bara nyfiken. När vaknade du idag? Oversleept, as usual. Vaknade vid 9. Skulle gått upp 8. Har du gråtit när någon har dött? Någon närstående har ännu inte dött, som tur är! Men har gråtit när totala främlingar har dött. Kanske kan tyckas konstigt, men det har jag iallafall gjort. Har någon varit otrogen mot dig? Nej. Har du någonsin kysst en främling? No, I haven´t! :) Vad är du mest inne på internet? Facebook, msn, blogg.se och såklart massa olika bloggar. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae.. Alltså kanske inte direkt kärlek, men man kan ju definitivt känna något. Har du pojkvän? Nej.. Har du några piercingar? Hål i öronen. Vad gjorde du senast när du fyllde år? Hade stort släktkalas! Min bästa vän kunde inte komma though.. Så firade en extra gång med henne, sen var min kusin med också! :) Mysigt. Har du insett vilka dina riktiga vänner är? Oh ja! Förut kunde jag känna mig tvingad att umgås med vissa, men så är det definitivt inte längre! Skönt som fan! Har du någonsin spytt på fyllan? God no. Vem fick du senast sms av? That would be.. Lisa! När såg du senast din mamma? Ser henne nu ;D Har du någonsin varit otrogen? God no. Har du några taueringar? Nope! Vad har du för smeknamn? Äh, bara löjliga.. Nanna pytt i panna, Nanni, Nannis.. Vill ha ett riktigt ju. Hur många av dina vänner på Facebook känner du egentligen? Verkligen inte alla! Tror du på mirakel? Alltså.. ibland faktiskt! Vill du ha barn? Ja:) När grät du senast? Haha jag lipar nästan hela tiden.. Håller fan inte räkningen. Har du någonsin krossat någons hjärta? Don´t ask me? Har du ångrat ett gammalt strul? Dot. Dot. Dot. Vill du gifta dig? Think so, yes! Har du några husdjur? Japp! Världens sötaste Frida har jag! Har du varit deprimerad? Nej.. eller alltså inget allvarligt, men har väl känt mig lite nere vissa perioder på grund av vissa saker.. Vad har du för stjärntecken? Grr.. I´m the lion king! Gillar du mest kramar eller pussar? Vem sa att jag inte kan få båda? Har du sjungit idag? Jag sjunger nu. Har du träffat en ny vän i år? Nej men har kommit vissa närmare. Vill du byta namn? Nej för fan! Älskar mitt namn just för att nästan inga andra heter det. Nanna rules. Vad längtar du till? Höstlovet för då mina damer och herrar drar jag till Stockholm. Hur lång är du? Nästan 164. Vem var din första pojkvän? Haha kommer fan inte ihåg det, nån i mellanstadiet iaf.. Det varade så länge som 2 dagar;) Tror du på dig själv? Ibland gör jag det. Men ofta är jag faktiskt ganska osäker på mig själv. Vad ska du göra nu? Göra mamma glad och kolla på Harry Potter med henne! Hähä. Jag är så snäll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0