Jobbigt och ta bort prislappar?

JA!! Hahaha.
Tog precis bort prislappen på jackan jag köpte igår. Bra för att vara mig faktiskt! Ibland kan det gå flera veckor innan jag tar bort dom, bara för att jag tycker att det är så jobbigt.. Det är ju de! För det första så ska man ju ha en jävla sax(som såklart är spårlöst försvunnen! Så är det ju med allt som man måste ha, right?:P) om man är så svag som jag och inte kan dra bort den med händerna. Sedan när man väl fått bort lappen/lapparna så slänger inte jag dom, utan jag låter dom ligga kvar på typ köksbänken tills lilla söta mamma kommer och tar bort dom och jag får ångest för att jag lät henne göra det..
Kul inlägg om prislappar? ;)
Btw, så saknar jag dig Sally även om du bara åkte för några timmar sedan♥ Men don´t worry, jag ska ta hand om kaninernisarna! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0