Det går bara inte..

ATT PLUGGA!!!!!!


Hade bestämt att jag skulle få en massa gjort idag i samhällen, men icke?! Har inte ens tittat på böckerna.. =( Får fan ångest! Jag tänker hela tiden på allt som jag måste göra istället för att bara göra det.. Känner ni igen er eller är det bara jag som är såhär? Till slut blir det för mycket och då får jag kortslutning och går och kollar på film eller något istället... Helvete


Men nu jävlar ska jag plugga samhälle!!!! (ska bara äta lite kladdkaka först..)


Kommentarer
Postat av: Sally

sally gillar det här

Man ska faktiskt inte plugga på söndagar! När ska du lära dej knäppis! :P ;) Det enda dumma är att du oroar dig för det, du borde slappna av istället och tillåta dig att ha helg!! (hur gör man arga smileys?? kanske: >:x ??) hihi kom på en söt smiley nu när jag testade: :^) <-- med näsa! höhö (A) aja ses imorgon iaf<3

2009-10-11 @ 21:14:02
URL: http://salliis.blogg.se/
Postat av: ida-mathilda

Nanna: Visst är den sjukt snygg :D

2009-10-11 @ 21:22:35
URL: http://ballongparaden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0