What to wear for Bali, or somewhere else..

Tänkte slänga in 2 outfit-tips (mest riktat till Sara och Sofie som åker till Bali nu i 2 veckor, åh take me with u!!).

Denna stilen gillar jag, fast "tröjan" var skitful, släng på dig en tshirt istället och dra upp den till midjan och vips så har du den perfekta strand-outfiten:D
Kläningen är to die for. Vet att jag sagt att jag inte är så mycket för färg men jag har en ganska blandad stil så ibland kan jag faktiskt tycka att färg är kul, och det är snyggt till brännan också;)

Ganska enkel outfit, bara dra på sig en klänning, solbrillor, flipflopps..done!

Så alla ni som ska utomlands, hoppas ni fick inspiration av detta!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0