Ledsen!

Förlåt för en skitkass uppdatering, men det är för mycket plugg och sen har mormor fyllt år..

Fast det var inte alls lika kul att åka hem till mormor&morfar idag, för dom började prata om att de kollat på lägenheter.. Asså egentligen orkar jag inte tänka på det om ens skriva om det.. dom bor i världens mysigaste hus på landet med skog runt om kring som dom äger och det finns så jävla mycket minnen överallt.. Ni kanske tycker att jag är jätte barnslig nu men det där huset och allt som ligger runt om kring..ja..jag vill inte att det ska försvinna ur mitt liv, asså shit nu gråter jag, skitbarnsligt jag vet, men så är det.

Dom sa iallafall att det inte är aktuellt än. Men det skiter jag i, jag vill aldrig att dom ska flytta, flyttar dom så tänker jag bränna ner huset för inga andra ska få bo där. ;) Hehe





Underbara ställe♥

Hade visst inte nån bild på själva huset, men det ska fixas! Dessa bilder togs vid den senaste kräftskivan så om ni undrar varför det hänger en massa "glada gubben-ballonger" överallt så är det därför! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0