HEJ ÄLSKLINGAR



Massa plugg idag också (suck) så har inte hunnit blogga..!

Var även i stan en sväng och jisses vad mycket fint jag och mamma hittade, speciellt inne på MQ, men allt är ju så jävla dyrt därinne, liksom jag såg en skitsnygg tshirt men vafan dom ville ha 400 spänn för den? Aldrig att jag betalar så mycket för en liten tshirt! Inte värt det tycker jag.

Men köpte en skitsnygg fodralklänning inne på Monki och det var 50% rea på den!!!!!! :D Gav bara 125 spänn för den, KAP!!! Ska lägga upp den här senare! :)



Brr... Kallt var det idag, tur jag har min everest, den e best;) Fryser aldrig i den, KAP!!!!



Kommentarer
Postat av: simone

Du är ursnygg du :D

2009-11-21 @ 22:48:35
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0