Oh lord..

Nu känner jag mig fasiken sämre än sämst, mår så sjukt dåligt just nu. Men det bukar ju vara så, att det är värst på morgonen och kvällen alltså.
Ett par skor rikare är jag nu iaf;) Och dom är förbannat snygga om jag får säga det själv;P Och jag vill gå på blog awards(!!!!!) på tal om nåt helt annat! JAG VILL, JAG VILL!!!!!


Btw, sitter och lyssnar på Shakiras nya, she wolf, och den är grym tkr jag! Brukar inte gilla henne annars så det var ju en överraskning! ;D 

Blir nog inte att jag skriver mer här idag, vill bara sova sova sova..! Puss♥


Kommentarer
Postat av: Sally

VILL SE SKORNA!!!!! :D Synd att du är sämre!!! :( Hör bara av dej om du inte orkar plugga - du får inte köra slut på dej helt! :( Krya på dej!! Poki<3

2009-10-15 @ 21:03:46
URL: http://salliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0