Kort igen?

Jag har beslutsångest.. kort eller långt, mörkt eller ljust... Talar om mitt hår alltså. Skulle iallafall aldrig få för mig att bleka hela håret, det är det fulaste jag vet, seriöst. Men just nu har jag ljustbrunt hår med lite blondt i här och där. Skulle kanske vara snyggt om man la i ljusa slingor i det... Gud jag vet inte. Många tykcer att jag skulle passa väldigt bra i en mörkare färg, men sen tkr jag att det är så himla fint med bruna ögon till lite ljusare hår. Låter som att jag är mer inne på det ljusa va? Haha. Sally bli inte arg på mig nu..(A)

Äsch, hinner säkert ändra mig 162672 gånger till innan det är dags! Här får ni en bild från sommaren 08 då jag klippte en mesig page.. Hehe.

Nå vad tycks Sally? Ska jag ha det så igen? =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker du passar jättebra i lite page, supersnyggt! Ljusa slingor tror jag också skulle vara kanonsnyggt! Men jag kanske inte får komma med förslag! ;) Kram

2009-10-24 @ 11:59:43
Postat av: Nanna:)

Klart du får komma med förslag Erika:D Blir jätteglad för jag har ingen aning om hur jag vill göra så kul att höra din åsikt!:D Blir nog att jag klipper page faktiskt och har i lite ljusa slingor! hihi:)kramisar

2009-10-24 @ 15:44:07
URL: http://nannabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0