En "liten" lista bara

PERSONLIGT
1. Vad heter du? Nanna Lovisa Filippa Brown
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Är nöjd som det är:)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Dom gav mig alla namnen som dom tänkte på :D Fast först ville nog mamma att jag skulle heta Filippa i första namn tror jag, men sen blidde det Nanna efter min farmor:)
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon
5. Vilken årgång är du? 1991
6. Vart bor du? kalmar, björkenäs
7. Bott utomlands? Nope
8. Flyttat antal gånger? 3
9. Vart skulle du vilja bo? Där jag bor nu men också utomlands där det är varmt hela tiden:D
10. Vilken skolklass? 3e året på gymnasiet
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Åh vet ju inte!!! men kanske frisör..

UTSEENDE
1. Hur lång är du? Nästan 164 cm 
2. Hårfärg och frisyr? Ljusbrunt med lite blonda inslag lr nåt haha, sen håller det på att bli lite mellanlångt typ
3. Ögonfärg? Bruna:)
4. Mest nöjd med? Mina långa smala ben tror jag och mina läppar
5. Minst nöjd med? Håret.. platt och trist, fast iofs är det ganska lent.. fast de e inte heller bra, går inte att göra några frisyrer med det då, de bara slinker iväg :P
6. Skostorlek? 37-38
7. Glasögon? Nej
8. Har du några piercingar? 2 hål i öronen

FAVORITER
1. Filmer? She´the man<3<3<3 LOVE!!!!! Nej.. skämt åsido.. The Notebook är grym!
2. Låtar? Men åh hatar sånna frågor, VET INTE..
3. Årstider? sommar
4. Mat/dryck? Tacos och ja..får väl bli te då. citerar theo"INGEN dricker så mkt te som oss" stämmer;)
5. Djur? kissemissar
6. Färg? Svart funkar alltid, lila är med fint:)
7. Parfym? DKNY
8. Tv-program? Gossip Girl och desperate housewives
9. Ämne i skolan? just nu är det idrott så soft som vi har det ;D
10. Sysselsättning? SHOPPING♥ sen bio också♥

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Gosiga vinterjackan
2. Vad använder du just nu för skor? Stövlar och converse
3. Favoritfärg på kläder? Svart, men kan va kul med riktiga knalliga färger som lyser upp lite också
4. Favoritmaterial på kläder? Men jag vet inte 
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? haha pyjamas(fan vilket sjukt ord egentligen?)
6. Favoritaffärer? Zara♥HM♥MQ♥Monki♥Topshop♥ typ
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? Men gud.. Det vet jag inte, de brukar va helt olika!
8. Favoritmärke? Kan inte säga att jag har något för jag bryr mig verkligen inte om sånt och har aldrig gjort det heller!
9. Vad har du för tröjstorlek? S oftast, men ibland M, beror lite på hur jag vill att tröjan ska sitta liksom:)

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Stort
2. Vilken färg på tapeterna? Vita och kaffe latte bruna
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Mycket naturfärger, men också lite rött och pytte lite grönt:D
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min säng såklart eftersom jag älskar att sova
5. Vad vill du ändra där inne? Vill köpa nytt skrivbord och få bort alla sladdar, för de e skitfult
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv?
Nb) Video/Dvd?
c) Dator? Yes och den fungerar som allt ovan så.. ;)
d) Stereo? Hade men nu är den sönder..:( 
e) Telefon?
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? MASSA buskar och träd och lite av grannens hus
8. Vad gör du oftast i ditt rum? datan(chattar, ser film, lyssnar på musik, bloggar) sover och pratar i telefon
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? min katt hahaha, sen brukar väl Sally ta sig en tupplur där ibland också ;D
10. Favoritpryl i rummet? Datan:)

1. Vad heter din morfar? Lars♥
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu? Massa kvitton och nycklar och mobilen(hoppas jag iaf?)
b) skolväska just nu? skolgrejjerna ju:) 
c) handväska eller liknande just nu? Plånkboken o lite skitsaker 
3. Vad är du beroende av? I´m a shopaholic u know? (stödgrupp någon?)
4. Vilket land kommer du i från? sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Niveas
6. Vad tror du på? Jag tror att denna listan var en dum idé för den tar aldrig slut..bah
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ja, kristendomen ju
8. Vad köpte du senast? Massa kuddar till mitt rum
9. Har du nåt husdjur? Japp, världens bästa Frida
10. Vad bor du i? Villaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0