Besviken alltså!

Yogan gick alldeles utmärkt, blev bara så sjukt trött. Kan inte säga att det var direkt jobbigt, men vissa ställningar gjorde att hela kroppen skakade, då var det jobbigt. Haha, får upp en jävla massa bilder nu bara för det. Måste ju ha sett roligt ut när alla skakade sådär.. Men annars handlade väl det hela om att andas rätt och få ur sig alla bekymmer och tänka bort stressen och blabla..bla.. Kanske nåt att testa på för den som är stressad och bekymrad? :)

Men jag e så sjukt besviken på tv4. Jag missade Bonde Söker Fru, men Sally hade ju sett det och hon berättade att bondarna som jag ville skulle komma med, ja, dom hade dom visst valt att inte följa? Jag trodde liksom att dom var självklara val och dom hade ju fått mycket brev och så. Hade speciellt velat att kalmariten skulle fått vara med eftersom jag själv bor i Kalmar.. Hehe! :P Men aja, ska följa det ändån!

Puss och godnatt på er söta♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0