14 Oktober

Idag är det ju en jättefin dag, synd bara att jag är sjuk annars hade jag gett mig ut och gått eller nåt. Men aja that´s life;P
Jag verkar ju bara bli sämre och sämre, låter helt sjukt när jag pratar.. Och hes och täppt som jag är så ringer ju självklart min idrottslärare mig, och det var typ första gången jag pratade med henne.. pinsamt! Fast hon tyckte iaf synd om mig haha :D Ska ha idrottstenta på måndag så det var därför hon ringde..

Tänkte vara lite snäll idag, lillördag och allt ju, och bjussa på två bilder på mig själv.. Fast tog korten med nån effekt för annars hade ni kanske blivit rädda, haha jag ser hemsk ut..
Den sista bilden togs inte idag though.. men jag var sjuk när den togs med så.. ;D


Nu måste jag nog plugga lite, hörs sen! =)

Kommentarer
Postat av: Sally

åååå nanna bli frisk till på måndag! tänk om du är sjuk när vi ska ha den, då kommer du ju dö! nää då måste vi nog avboka väl? .... Sista bilden vara supersöt <3 :)



2009-10-14 @ 12:51:45
URL: http://salliis.blogg.se/
Postat av: Sally

Såklart, du är alltid sötast ju!! :D Fast sötare när du ler än när du posar ;) :P thihi! Tyckte du inte mitt klipp var kul då (A) haha asså jag kan inte låta bli att lägga upp sånna saker, min blogg kommer bli ful av knasiga klipp som bara jag gillar! haha :D

2009-10-14 @ 13:12:24
URL: http://salliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0