10 Oktober

Hello blog!

Allt väl med er? =) Jag är glad idag! =D

Eftersom Sally och jag hade skittråkigt igår kväll så tyckte vi att vi var värda en dag på stan idag! Skitmysigt var det som vanligt med henne! Vi strosade omkring och sen fikade vi på Kalmars mysigaste café! Fick med mig en ögonskugg-palett, men den visar jag för er imon! =)

Fasen vilket trist skitväder det är idag förresten.. Det skulle ju bli sol? Jaja.. Sitter hemma nu och myser iallafall! Ska väl äta nåt och sen ska jag nog läsa i Harry Potter-boken! :D Är helt fast i den!


Jag just nu i myströjan♥

Vet att bild-kvaliten kanske inte är den bästa.. Fast skitsamma ;P

Hoppas ni får en mysig lördag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0