Var jag får min inspiration..

Jag brukar kolla väldigt mycket på kändisar och mycket i olika tidningar (VR, Elle..) och så.
Rachel Bilson stil gillar jag a lot, får så mycket olika outfits-idéer från henne.
Älskar att hon lyckas se både slapp och bekväm ut samtidigt som hon ser "klädd" ut. Hon kombinerar en slapp, enkel klänning som ser ut att inte kosta mer än 100-lappen tillsammans med en dyr, elegant väska. Älskar kontrasterna.
Här lägger hon mest fokus på kläderna och INTE ALLS nåt på håret, snyggt, det blir liksom inte extremt på det här viset, kläderna sköter jobbet!

Jag är nog aldrig "extrem" när jag klär mig, gillar det enkla mera, inte så jätte mycket färg utan jag kör mest på det tråkiga kanske, svart, grått, vitt, "kaffelatte-färgerna" och typ marinblått.. Liksom om jag drar på mig ett svart fodral så kör jag vidare på det, det svarta alltså. Det är inte alls jag att matcha med ett par röda skor, eller strumpbyxor i nån glad färg.

Nu ska jag sova..eller försöka..


kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0