Tröttast

Samhällsplugget gick skit, skit, skit, skit, skiiiiiiiiiiiit!!!!! Gah, jag vill inte mera. Känns inte ens som om jag hade ett riktigt höstlov, fick aldrig riktigt sova ut och det behöver jag.

Haha, känns som jag mest klagar i bloggen va? ;) Men sån är jag, klagar nästan hela tiden och det irriterar folk som satan, hehe. Borde kanske sluta. Eller inte. Kul att klaga ju. ;)

Skooooooojar bara! Ska försöka vara lite gladare här i bloggen:)

Och just det ja, jag ljög för er igår, jag fotade aldrig min shopping idag, men imon så! Hihi men ni klarar er va? Klart ni gör, för så intressant är det faktiskt inte haha.

Haha hittade denna bilden av en slump, men visst är den lite rolig? På det här viset brukar man ju aldrig få se dom, när dom liksom skojar och har roligt:) Lindsey & Paris!

Kommentarer
Postat av: Sally

Jag klarar mig inte utan bilder på dina kläder!! ;)

2009-11-04 @ 12:24:57
URL: http://salliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0