Lite tips på toppensaker!

Dove summer glow för kroppen - Asbra! Man får en jättefin brun färg som inte ser sådär konstgjord ut och man behöver bara smörja in sig med den högst två gånger i veckan. Sen har den inte en stickande äcklig lukt heller.

Dove summer glow för ansiktet - Anledningen till att jag köpte denna var för att man ska aldrig använda BUS-krämer i ansiktet för det ger finnar! Men denna för ansiktet är lika bra den och ger samma färg som krämen ovan.

Bobby´s extreme mousse - ÅH!!! Ni vet när man har varit hos frisören och håret är sådär lent och härligt och lätt och flygigt liksom? Den effekten blir det av denna, jag lovar! Är förälskad i den, can´t be without it! Och det bästa, den kostar BARA 70 spänn!


Bobby´s extreme spray - Denna vill jag också tipsa om för den är helt awsome! Den blir inte sådär stel och klippig i håret men ändå håller den frisyren i skick! Tror den bara kostade cirkus 30-40 spänn eller nåt.

ID mineral foundation - Bästa foundationen jag har haft. Den täcker så jäkla bra utan att se kakig ut, den smälter in i huden helt perfekt helt enkelt. Den markerar näsan jättefint också! Men dyr är den tyvärr... 425 gav jag för min. Men man måste tänka på att den är dryg och håller jättelänge.

Tycker faktiskt att man ska lägga lite extra pengar på foundations och hudgrejer överhuvudtaget. Ska tipsa om en jättebra primer sen också, en sådan som man har under sminket:)

Nu ska jag eeeeta så puss så länge:)



Kommentarer
Postat av: simone

sV: Fruktansvärt vidrig människa alltså, det är väl det.. man kan säga :/

2009-11-19 @ 15:18:22
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: elin

sv: hihi detsamma =)

2009-11-19 @ 15:52:33
URL: http://elinsochrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0