Fan

Skulle baaaaaara sova i en halvtimma hade jag tänkt, men det slutade med att jag sov i 3 timmar.. Nej!!! :(
Detta förstörde hela eftermiddan och kvällen för jag hade tänkt att jag skulle få sååå mycket gjort i idrotten som måste bli klart NU annars mördar väl min lärare mig. Sen är jag skithungrig också för det enda jag har ätit idag är en banan, 3 mycket goda kakor och sen en liten jävla kiwi. Måste äta eller nej, måste duscha först sen äta och sen plugga! Japp så får det bli och sen ska jag släcka lampan tidigt ikväll, får inte vara såhär seg imon också.



Puss och hej:)


Kommentarer
Postat av: Sally

Nanna dåååå! Akta så jag inte kommer och tar hand om dej! Måste mata dej med massa mat! Skönt att sova (A) men horry hälsar att han också har känslor och förtjänar uppmärksamhet som alla andra ;)

2009-11-09 @ 20:36:19
URL: http://salliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0