Det är helt wierd.

Läste blondinbellas blogg igår och hittade denna bilden:
Bilden till vänster är från HM-katalogen 2004 och bilden till höger är från HM-katalogen idag. Jag kunde verkligen inte sluta kolla på bilderna och jag måste erkänna, att när jag först såg detta så tyckte jag att tjejen i rött var mullig. Det är hon absolut inte, hon är kanske inte spinkig men hon är normalt smal. 2004 var det inte för så jätte längesen och jag kommer ihåg att man tyckte ju att katalogmodellerna var så himla smala, men idag måste man tydligen se ut som tjejen till höger, spinkig eller utmärglad, för att få vara katalogmodell. Det är läskigt att modellerna bara blir smalare och smalare och man blir påverkad, man tror att det är så man ska se ut. Kolla också HÄR för ännu fler bilder.

Kommentarer
Postat av: Sally

Läskigt! :O Hemskt att det förändras så mycket, åt fel håll! Om 5 år till, vad blir det då? Bara skelett som dom hänger kläderna på? usch o fy!

o Haha nanna dååe! Trodde du kom ihåg det ju ^.^ du brukar ha bra minne ;)

2009-11-11 @ 19:34:31
URL: http://salliis.blogg.se/
Postat av: Drömfabriken

det är ju helt sjukt! 2004 är INTE länge sedan!

2009-11-15 @ 20:49:14
URL: http://woosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0